Van Weert Bouw - Boxtel, Netherlands
Van Weert Bouw
1.0
1 Review
Van Weert BouwMonteverdistraat 8 5283hwhttps://www.yelu.nl/img/site/default-business2.jpg
Reviews
1.0
Van Weert BouwMonteverdistraat 8 5283hwhttps://www.yelu.nl/img/site/default-business2.jpg
1
Jeffrey heeft bij ons in 2014 een nieuwe badkamer geplaatst op de eerste verdieping. Hieronder een opsomming van onze ervaringen en het resultaat van zijn werkzaamheden:
Jeffrey werkt niet gestructureerd en chaotisch, onzorgvuldig en ruimt materialen tijdens en na werkzaamheden niet op. Dit had bij ons onder andere de volgende gevolgen:
-Lekkage bij ons en de buurvrouw door het niet afdichten van een gat door de buitenmuur voor de riolering. Dit is opgelost met verzekering
- Door het niet voldoende afdekken van de vloer en opruimen puin beschadigen van de nieuwe houten vloer (vocht vlekken, krassen en deuken) . Dit is opgelost met verzekering. Jeffrey heeft na het uitbetalen van zijn verzekeraar , op zijn rekening, zijn eigen risico in mindering gebracht op het bedrag wat er naar mij gestort werd ivm schade. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan en vervolgens heeft hij me het volledige schade bedrag overgemaakt.
- Hij liet een de deur naar ons platdak openstaan toen hij klaar was. De stekker van zijn slijptol zat binnen in het stopcontact en de slijptol lag buiten in het water terwijl het regende.
- Er was een driehoekige verfkrabber uit de bus van Jeffrey gevallen op de de parkeerplaast. Hij was deze vergeten op te rapen na zijn vertrek. De buurvrouw heeft hierdoor een lekke band gekregen doordat ze eroverheen reed.
- Zijn vader heeft de vloer gestort. Wij hebben aangegeven dat het afschot naar de goot van de inloopdouche naar onze mening onvoldoende was.Hij is toch verder gegaan met tegelen. Nadat de badkamer klaar was bleek het water niet naar de goot te lopen maar naar de hal.
- Vervolgens heeft hij nog 2 keer tegels moeten verwijderen en leggen voordat het water naar de goot ging. Hierdoor heeft het proces erg lang geduurd.
- Daarnaast hebben we nog iemand anders in moeten huren om de aansluiting van de wasbak goed aan te laten sluiten aangezien dit Jeffey na meerdere pogingen niet was gelukt.
- Deze week komen we erachter dat waarschijnlijk de afvoer lekt. We hebben nu een lekkage en de gehele vloer en het plafond moet open om de badkamer te herstellen.
Daarnaast waren er nog allerlei kleinere zaken die we niet positief hebben ervaren: slechte afwerking, afspraken niet nakomen (terwijl badkamer nog niet klaar was ineens toch op vakantie gaan), krassen op douchewand etc. Jeffrey neemt zijn telefoon niet op en reageert niet op whatsapp en komt helaas zijn verantwoordelijkheden niet na.
Jeffrey werkt niet gestructureerd en chaotisch, onzorgvuldig en ruimt materialen tijdens en na werkzaamheden niet op. Dit had bij ons onder andere de volgende gevolgen:
-Lekkage bij ons en de buurvrouw door het niet afdichten van een gat door de buitenmuur voor de riolering. Dit is opgelost met verzekering
- Door het niet voldoende afdekken van de vloer en opruimen puin beschadigen van de nieuwe houten vloer (vocht vlekken, krassen en deuken) . Dit is opgelost met verzekering. Jeffrey heeft na het uitbetalen van zijn verzekeraar , op zijn rekening, zijn eigen risico in mindering gebracht op het bedrag wat er naar mij gestort werd ivm schade. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan en vervolgens heeft hij me het volledige schade bedrag overgemaakt.
- Hij liet een de deur naar ons platdak openstaan toen hij klaar was. De stekker van zijn slijptol zat binnen in het stopcontact en de slijptol lag buiten in het water terwijl het regende.
- Er was een driehoekige verfkrabber uit de bus van Jeffrey gevallen op de de parkeerplaast. Hij was deze vergeten op te rapen na zijn vertrek. De buurvrouw heeft hierdoor een lekke band gekregen doordat ze eroverheen reed.
- Zijn vader heeft de vloer gestort. Wij hebben aangegeven dat het afschot naar de goot van de inloopdouche naar onze mening onvoldoende was.Hij is toch verder gegaan met tegelen. Nadat de badkamer klaar was bleek het water niet naar de goot te lopen maar naar de hal.
- Vervolgens heeft hij nog 2 keer tegels moeten verwijderen en leggen voordat het water naar de goot ging. Hierdoor heeft het proces erg lang geduurd.
- Daarnaast hebben we nog iemand anders in moeten huren om de aansluiting van de wasbak goed aan te laten sluiten aangezien dit Jeffey na meerdere pogingen niet was gelukt.
- Deze week komen we erachter dat waarschijnlijk de afvoer lekt. We hebben nu een lekkage en de gehele vloer en het plafond moet open om de badkamer te herstellen.
Daarnaast waren er nog allerlei kleinere zaken die we niet positief hebben ervaren: slechte afwerking, afspraken niet nakomen (terwijl badkamer nog niet klaar was ineens toch op vakantie gaan), krassen op douchewand etc. Jeffrey neemt zijn telefoon niet op en reageert niet op whatsapp en komt helaas zijn verantwoordelijkheden niet na.
Questions & Answers
Have questions? Get answers from Van Weert Bouw or Yelu Netherlands users. Visitors haven’t asked any questions yet.
Is this your business?
Update your business details: website, location on man, working hours, photos and more.
Registered with us on
Registered with us on